Zgłoszenia prosimy przesyłać przez systemu rekrutacyjny  https://rekrutacja.sggw.edu.pl
Dla Państwa wygody przygotowaliśmy przewodnik przedstawiający kolejne kroki do wykonania w systemie  link do przewodnika

Opłata jest realizowana poza systemem informatycznym. Wymagane jest przesłanie potwierdzenia dokonania opłaty na adres e-mail studiów: sp_energia@sggw.edu.pl     Opłata powinna zostać wniesiona do 30 września.

 

Słuchacz studiów podyplomowych jest zobowiązany przesłać potwierdzenie dokonanej opłaty, które jest dowodem prawidłowego rozliczenia. Potwierdzenie opłaty jest jednym z warunków przyjęcia na studia.

Czesne za Studia Podyplomowe wynosi:

  • 5000 zł (dwie raty po 2500 zł).
  • W przypadku opłaty jednorazowej czesnego przysługuje zniżka 200 zł czyli opłata wynosi 4800 zł.

Terminy płatności:

  • całość odpłatności lub I rata na początku I semestru, nie później niż 30.09.2025,
  • II rata nie później niż 15.03.2026 r.

Numer konta:

SGGW w Warszawie

02-787 Warszawa, ul. Nowoursynowska 166,

Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Numer konta: 71 1240 6003 1111 0000 4943 8060

tytułem:

„kod studiów 507-10-080100-Y00152-99 SPENERGIA, IMIĘ I NAZWISKO UCZESTNIKA, Całość lub Rata (I lub II)”.

Faktury VAT

  • Faktury za opłaty związane z usługami edukacyjnymi będą wystawiane wyłącznie na pisemny wniosek Słuchacza złożony za pośrednictwem Sekretariatu Studiów Podyplomowych do Kwestury SGGW (poniżej sa podane edytowalne formularze, stosownie do sytuacji – kto jest płatnikiem, kto nabywcą).
  • Osoby, za które czesne opłacił zakład pracy, zobowiązane są w ciągu 7 dni od dnia zapłaty dostarczyć do Sekretariatu Studiów Podyplomowych informację z prośbą o wystawienie faktury za czesne włącznie z potwierdzeniem zapłaty za studia. Na tej podstawie zostanie wystawiona przez Kwesturę SGGW faktura dla zakładu pracy i wysłana listem poleconym.
  • Faktury będą wystawiane po dokonaniu wpłaty.
  • Uczelnia wystawia fakturę VAT na żądanie Nabywcy będącego osoba fizyczną zgodnie z 106b ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług (VAT), czyli w przypadku zgłoszenia żądania przez Nabywcę nie później niż w terminie 3 miesięcy – licząc od końca miesiąca, w którym otrzymano całość lub część zapłaty. Uczelnia nie wystawi faktury, jeżeli żądanie zostanie zgłoszone po tym terminie
  • W przypadku, gdy Nabywcą jest firma Uczelnia wystawia VAT zgodnie z przepisami ustawy o VAT, czyli do 15 dnia miesiąca, następującego po miesiącu w którym Uczelnia otrzymała wpłatę za studia podyplomowe. Z zasady w wystawionej fakturze nabywcą będzie student zaś płatnikiem zakład pracy lub instytucja dokonująca wpłaty (są jednak pewne modyfikacje, które są podane poniżej).

WAŻNE: Jeżeli porzebują Państwo faktury to w pierwszej kolejności koniecznie należy ustalić ze swoim Działem Księgowym jak ma dana faktura wyglądać, w szczególności kto powinien być NABYWCĄ, a kto PŁATNIKIEM. Po ustaleniu tych niezbędnych informacji proszę postępować zgodnie z poniżej umieszczonymi wytycznymi.

I. Faktura, gdzie NABYWCĄ jest SŁUCHACZ (PŁATNIKIEM może być zarówno SŁUCHACZ jak i FIRMA)

1) Osoby, zainteresowane wystawieniem przez Uczelnie FAKTURY, prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy

Sekretariatu sp_energia@sggw.edu.pl. Faktury będą wystawiane po dokonaniu wpłaty. Podanie o wystawienie faktury (Pobierz).

2) Osoby, zainteresowane wystawieniem przez Uczelnie faktury PRO FORMA, prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy sekretariatu: sp_energia@sggw.edu.pl. Podanie o wystawienie faktury PRO FORMA (Pobierz).

 

II. Faktura, gdzie NABYWCĄ jest INSTYTUCJA/FIRMA (PŁATNIKIEM MOŻE BYĆ TYLKO FIRMA)

Warunkiem jest podpisanie umowy trójstronnej w momencie rozpoczęcia studiów (wzór). FV zostanie wystawiona po przesłaniu wypełnionego podania.

3) Osoby, zainteresowane wystawieniem przez Uczelnie FAKTURY (NABYWCA I PŁATNIK – FRIMA/INSTYTUCJA), prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy Sekretariatu: sp_energia@sggw.edu.pl. Faktury będą wystawiane po dokonaniu wpłaty. Podanie o wystawienie faktury (Pobierz). Faktura może zostać wystawiona najpóźniej do 15 dnia następnego miesiąca od momentu dokonania wpłaty.

4) Osoby, zainteresowane wystawieniem przez Uczelnie Faktury PRO FORMA(NABYWCA I PŁATNIK – FIRMA/INSTYTUCJA), prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy Sekretariatu: sp_energia@sggw.edu.pl.  Podanie o wystawienie faktury PRO FORMA (Pobierz).

 

Zapraszamy również na inne studia podyplomowe:

Studia Podyplomowe Transport i Spedycja      https://transport.wne.sggw.pl/

Studia Podyplomowe Zarządzanie Flotą Samochodową    https://flota.we.sggw.pl/